Ξαναβρείτε το σώμα σας μετά τον τοκετό

Ανανεωθείτε μαζί με το σώμα σας

  •  Πρώτα απ' όλα, δώστε λίγο χρόνο στο σώμα σας για να επανέλθει, ειδικά αν θηλάζετε: μην κάνετε δίαιτα πριν από τη διακοπή του θηλασμού και μην ασχολείστε με αθλητικές δραστηριότητες που απαιτούν την ενεργοποίηση των κοιλιακών μυών πριν από την αποκατάσταση του περινέου. Επομένως, προσπαθήστε να μην σας γίνει έμμονη ιδέα η απώλεια του βάρους κατά τους πρώτους μήνες μετά τον τοκετό.
     
  • Παρακολουθήστε «ευλαβικά» τις συνεδρίες αποκατάστασης του περινέου: με την αποκατάσταση του τόνου του περινέου, αποφεύγεται ο κίνδυνος ακράτειας και πτώσης των οργάνων.
  • Καλύψτε τις μικροατέλειες της όψης του δέρματός σας με ένα διορθωτικό στικ ή με μέικαπ και αφιερώστε χρόνο στο μακιγιάζ για να ξαναβρείτε τη θηλυκότητά σας.
     
  • Να φοράτε ρούχα που σας κάνουν να νιώθετε όμορφα και άνετα.
     
  • Να ενυδατώνετε καθημερινά το πρόσωπο και το σώμα σας με ένα προϊόν θρέψης για να καταπολεμήσετε την ξηρότητα.
     
  • Αν έχετε ραγάδες, να εφαρμόζετε καθημερινά ένα εξειδικευμένο προϊόν φροντίδας για τις υφιστάμενες ραγάδες, το οποίο θα σας βοηθήσει να τις κάνετε πιο διακριτικές.
     
  • Ζητήστε από τον μπαμπά, από μια φίλη ή από κάποιον από τους γονείς σας να κρατήσει το μωρό και αξιοποιήστε αυτό το χρόνο για να κάνετε κάτι που θα σας δώσει χαρά: κομμωτήριο, περιποίηση προσώπου, μασάζ…
     
  • Χωρίς να κάνετε δίαιτα, μπορείτε να υιοθετήσετε ισορροπημένη διατροφή: προτιμήστε φρέσκα φρούτα και λαχανικά (τουλάχιστον 5 την ημέρα), κρέατα με λιγότερο λίπος ή ψάρι, δημητριακά ολικής άλεσης και αμυλώδεις τροφές και φυσικά γαλακτοκομικά προϊόντα. Αντίθετα, περιορίστε τις πολύ λιπαρές τροφές ή τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη.
     
  • Αν έχετε κρίσεις πείνας (συχνές κατά την περίοδο του θηλασμού), να μαγειρεύετε πιο ελαφριά γεύματα και τρώτε κάποιο σνακ το πρωί και/ή το απόγευμα.
     
  • Η σιλουέτα σας θα επανέλθει σταδιακά στην προηγούμενη μορφή της: υπολογίστε 3 ως 6 μήνες για να ομαλοποιηθεί το βάρος σας και περίπου 1 χρόνο για να επανέλθει η περιφέρεια της μέσης σας. Εντούτοις, το σώμα σας δεν είναι πια όπως ήταν πριν από την εγκυμοσύνη: τα ισχία σας μπορεί να έχουν «ανοίξει», το στήθος σας μπορεί να έχει διαφορετικό σχήμα, το δέρμα σας μπορεί να έχει σημαδευτεί από ραγάδες… Μάθετε να αγαπάτε το σώμα της «μαμάς» όπως είναι. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας και θα είστε η πιο όμορφη!

 

 

Σχολιάστε το άρθρο

Αποστολή